فـاسـانـگـار|𝐅𝐚𝐬𝐚 𝐍𝐞𝐠𝐚𝐫🇮🇷
اقا بدون تو چیکار کنیم🥲💔 اقا چرا مارو تنها گذاشتی اقا ما فقط به امید ت زندگی ادامه میدادیم اقا حالا
هنوز باورم نمیشه 40 روز نیستین...
40روز بدون شما زندگی کردیم...
ماه رمضون رو گذروندیم
عید رو گذروندیم
سیزده رو گذروندیم
تجمعات رو گذروندیم
جنگ رو گذروندیم
مسافرت رو گذروندیم
دلتنگی رو گذروندیم
ووو...
ولی من حتی هنوزم باور نکردم
هنوزم فکر میکنم هستی💔😭
کاشکی ک بودین،زندگی قشنگتر میشد..
حال خوب...
خیلی یهویی پیش دایی و داداش میلاد💔🥺
وقتی میرم گلزار حال خوبی بهم دست میده🌱🫂
#فاسا_نگار #گلزار #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
سلامممم ببخشید نبودم...🥲
ولی خیلی به فکرتون بودم و
کلی عکس گرفتم براتون ک ان شاء الله
تا چند روز اینده میزارم😉