+زیباست...
-چی
+طبیعت(((:
"گل رامیان✨"
#فاسا_نگار #طبیعت #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
کوچه های قدیمی را باریک می ساختند...
تا آدم ها به هم نزدیک شوند🫂
حتی در یک گذر🚶♀
اکنون چه آواره ایم...
در این همه اتوبان پهن💔
"فارسیان زیبا🌱"
#فاسا_نگار #قدیمی #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar