کوچه های قدیمی را باریک می ساختند...
تا آدم ها به هم نزدیک شوند🫂
حتی در یک گذر🚶♀
اکنون چه آواره ایم...
در این همه اتوبان پهن💔
"فارسیان زیبا🌱"
#فاسا_نگار #قدیمی #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
قسمت ِما که نشد کرببلایت عرفه...
اربعین کاش به دیدار ِتو نائل بشویم (:
عرفه رو در گلزار شهدا با این
دختر خوشگله به سر بردیم الحمدالله...🥺🫂
#فاسا_نگار #روزعرفه #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar