قسمت ِما که نشد کرببلایت عرفه...
اربعین کاش به دیدار ِتو نائل بشویم (:
عرفه رو در گلزار شهدا با این
دختر خوشگله به سر بردیم الحمدالله...🥺🫂
#فاسا_نگار #روزعرفه #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar
ولی ارامشی که خونه مادر بزرگ ها
داره هیچ جا پیدا نمیشه...🤌🏻🥺
ما امروز رو در خانه
مادر بزرگ ها به سر بردیم🤲🏻🌿
#فاسا_نگار #خونهمادربزرگ #عکاسی #انگیزشی
https://eitaa.com/Fasa_Negar