eitaa logo
اندیشکده فطرت
454 دنبال‌کننده
2.3هزار عکس
503 ویدیو
93 فایل
شبکه رسمی اندیشکدۀ فطرت اندیشکده فطرت با هدف فعالیت در حوزه اشاعه و تولید علوم انسانی ایرانی اسلامی تشکیل شده است. ارتباط با مدیر کانال: @MTFetrat اراک شهرک مصطفی خمینی خیابان نوید حسینیه شهدا
مشاهده در ایتا
دانلود
اندیشکده فطرت
#اندیشکده_فطرت #جشنواره_منهای_فجر 4️⃣ چهارمین فیلم بدِ سال: #مطرب کارگردان: #مصطفی_کیایی❗️ 👇🏻👇🏻👇🏻
4️⃣ 🖋 کارگردان : 🖋 گونه هنری: طنز، ضد اجتماعی ‼️ببینیم پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران چه چیزی در چنته دارد❓ 🔴 داستان فیلم : ابراهیم یک خواننده کوچه بازاری قصد دارد خواننده بزرگی شود، از بخت بد او، انقلاب می شود و او در حسرت مطربی باقی می ماند اما فرصتی فراهم می شود تا در ترکیه یک کنسرت برگزار کند 🔴 با موضوع جالبی که داشت، می‌توانست به یک طنز قوی تبدیل شود اما افراط در شوخی و اتفاقات دم دستی و غیر منطقی و هجمه به فرهنگ خودی، از آن فیلمی بی در و پیکری ساخته و صرفا با افراط در استفاده از همان فرمول طلایی ابزورد سازی به این حجم از فروش دست یافته است. 🔴 فیلم ظاهری انتقادی دارد و قرار است با نقد هایی که به جامعه وارد میکند حرف و اعتراض خود را به مخاطب القا کند اما همه این مفاهیم جدای از منصفانه یا غیرمنصفانه بودنشان زیر لایه‌ای ضخیم از مسخره بازی و لودگی پنهان شده‌اند و جلب توجهی نمی‌کنند. 🔴 مطرب بستری مناسب دارد و می‌توانست با یک فکر صحیح به موضوعاتی مثل مهاجرت، آقازادگی، غرب زدگی و کنسرت و ... بپردازد اما کاملا بی هدف پیش رفته و به مثابه آش شله قلمکاری است که هر چیزی را که مسبب افزایش فروش فیلم می‌شود در خود جای داده و هدف بیشتری ندارد. 🔴 همانطور که انتظار می‌رود با فیلمی مواجه هستیم تشکیل شده از مقادیر زیادی طنز جنسی، اعتراض به انقلاب اسلامی، تحقیر ایران و ایرانی و نمایش ایران به عنوان محل بدبختی و بیچارگی، درمورد باقی خط قرمزهای عرفی جامعه هم اصلا نیازی به اشاره نیست چراکه از رعایت کردنشان در این فیلم باید تعجب میکردیم. 🔴 مطرب بهترین اثر برای ایران زدایی و تبلیغ ترکیه به عنوان شهر رویایی ما ایرانی ها است، روندی که در چند سال اخیر در سینما و تلویزیون شدت گرفته. نکته تاسف‌برانگیز دیگر فیلم بازیگر نقش اول آن است و می‌توان گفت فاصله پرويز پرستوييِ آژانس شيشه اي تا مطرب، از كرخه تا راين است. 🔴 سال اکران : ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ 🔴 میزان فروش : با کمال تاسف 35 میلیارد 🆔@FetratArak
هدایت شده از دیدبان هنر و رسانه
1⃣5⃣8⃣ ✨سینمای مردمی✨ سینمایی که به مردم احترام می‌گذارد، تصویر درستی از آن‌ها روی پرده نشان می‌دهد؛ تصویری امیدآفرین، نه چاپلوسانه و نه موهن و نه هتّاک. سینمایی که به مردم احترام می‌گذارد و مطلوب مردم است، رؤیاهای مردم را به رسمیّت می‌شناسد و در مخاطب خود ایجاد امید می‌کند. و نهایتاً سینمایی که در وقت ضرورت، مشکلات را با ارائۀ راه ‌حل مناسب به نمایش می‌کشد. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
3️⃣ سومین فیلم بدِ سال: کارگردان: ❗️ 👇🏻👇🏻👇🏻
اندیشکده فطرت
#اندیشکده_فطرت #جشنواره_منهای_فجر 3️⃣ سومین فیلم بدِ سال: #خوب_بد_جلف2 کارگردان: #پیمان_قاسم_خانی❗️
3️⃣⁩ ⁦🖋⁩کارگردان : ⁦🖋⁩ گونه هنری : طنز_غیرخانوادگی (تماشای این فیلم حتی با دوستان هم توصیه نمی‌شود🔞) ⚠️ احتمال کهیر زدن ⁦ 🔴داستان فیلم : یک گروه تروریستی به دستور ترامپ، برای نفوذ به تاسیسات امنیتی، در قالب یک تیم فیلمسازی وارد ایران می شوند و از سام درخشانی و پژمان جمشیدی به عنوان بازیگر و پوشش برای کار خود استفاده می کنند... 🔴اگر با نهایت تسامح و تساهل نگاه کنیم زوج سینمایی سام درخشانی و پژمان جمشیدی تنها برگ نصفه و نیمه برنده‌ی فیلم هستند که البته حلاوت و تازگی لازم را ندارند و اگر از شوخی و اشارت جنسی که پای ثابت فیلم‌های طنز سال های اخیر هستند بگذریم، به سختی می‌توانند خنده‌ای بر لب بنشانند، گویا سرچشمه خلاقیت قاسم خانی هم خشک شده و دیگر چیز جدید برای ارائه ندارد و حتی صحنه‌های جیمزباند بازی هم کمکی به او نکرده از ترکیب دو مورد فوق می‌توان به کلیت فیلم پی برد، بگذریم از اینکه قصه تکراری باعث می‌شود از همان ابتدا، پایان فیلم لو برود 🔴شاید بتوان گفت جذاب ترین سکانس فیلم خوب بد جلف 2 آنجاییست که مینویسد: این داستان ادامه دارد. البته به شرط آنکه دیگر ادامه‌اش ساخته نشود 🔴 میزان فروش: متاسفانه ۱۴ میلیارد 🔴 سال اکران:۱۳۹۹ 🆔@FetratArak
هدایت شده از دیدبان هنر و رسانه
1⃣5⃣7⃣ ✨ذائقه‌سازی✨ ذائقه تماشاگران سینما بیمار است، اما همه گناه به گردن آنها نیست. آیا سینمای ایران نیز همچون سینمای غرب، باید در مسیری گام بردارد که فرصت بازگشت به فطرت اصیل انسان را از مخاطبان خویش دریغ کند؟ 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
2️⃣ دومین فیلم بدِ سال: کارگردان: ❗️ 👇🏻👇🏻👇🏻
اندیشکده فطرت
#اندیشکده_فطرت #جشنواره_منهای_فجر 2️⃣ دومین فیلم بدِ سال: #لتیان کارگردان: #علی_تیموری❗️ 👇🏻👇🏻👇🏻
2️⃣⁩ ⁦🖋⁩کارگردان : ⁦🖋⁩ گونه هنری : خانوادگی❗️ ⁦ 🔴داستان فیلم : داستان زوجی (سلما و طاها) که بزودی قرار است با هم ازدواج کنند و در یک سفر دوستانه شوهر سابق زن به طور اتفاقی به جمعشان اضافه می شود... 🔴 و لتیان‌های سال‌های اخیر، علف‌های هرز ناقص‌الخلقه‌ بوجود آمده از بذری هستند که اصغر فرهادی با ملودرام‌هایش در سینمای ایران کاشت، فیلم‌هایی به ظاهر برخاسته از بطن جامعه اما در حقیقت مملو از شعار و آروغ‌های روشن‌فکرانه در بستری از سیاه نمایی، بلاتکلیفی و فاقد هرگونه شخصیت تراز و قهرمان. 🔴 در سال‌های اخیر، گونه به راحتی به هر فیلمی که به روابط مثلثی یا مربعی یا نامحدود ضلعی بپردازد اطلاق می‌شود حتی وقتی هنوز خانواده‌ای شکل نگرفته باشد. در این فیلم پردازش بی پروا به میان افراد از همان ابتدای داستان شروع می شود: سلما نمی داند که به کدامیک از دو مرد داستان علاقه دارد❗️ شوهر سابق یا همسر آینده اش؟؟ 🔴اضلاع روابط فیلم وقتی پیچیده‌تر می‌شود که میبینیم دوست سلما که خودش متاهل است، به همسر سابق سلما علاقه دارد! داستانی بی‌هویت و کاملا بی ربط با فرهنگ جامعه ما و البته که کاملا کلیشه‌ای و نخ نما. فیلمساز سعی کرده با یک دورهمی روشنفکرانه اثری معمایی یا تأثیرگذار خلق کند، اما لتیان به دلیل روند فاجعه‌باری که در محتوا دارد، تبدیل به فیلمی بی‌سروشکل شده است 🔴 میزان فروش: اندکی خوشبختانه، فقط 1 میلیارد 🔴 سال اکران:۱۳۹۹ 🆔@FetratArak
هدایت شده از دیدبان هنر و رسانه
1⃣5⃣8⃣ ✨ذوق و بینش✨ هنرمند برای هماهنگ کردن شخصیّتش با طلب، تمرکز، شعور و شهود خویش و هماهنگ کردن این همه با محتوا و بار هنری و هماهنگ کردن محتوا با امکانات خط و رنگ و حجم و نت و حرکت و کلمه‌ها و شخصیّت‌ها و صحنه‌ها و هماهنگ کردن امکانات با حالت‌ها و خصلت‌های مخاطب‌هایی که در نظر می‌گیرد، هنرمند برای این هماهنگی‌ها محتاج ذوق است، محتاج بینش است و با همین ذائقه و حساسیّت است که خط‌ها و رنگ‌ها و حرکت‌ها و حالت‌ها و کلمه‌ها را می‌چشد و سبک و سنگین می‌کند. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
همان‌قدر که حاج قاسم، نقش مالک اشتر امیرالمومنین را برای امام خامنه‌ای داشت، نقش حضرت عمار را. امشب عزادار کدام یک باشیم... یا ؟ هر دو بودند؛ در بذل آبرو و حاج قاسم در بذل جان. حضرت علامه همان‌قدر که دقیق در اندیشه‌ورزی بود، صریح در موضع‌گیری هم بود؛ دو مولفه‌ای که کمتر در کسی جمع می‌شود که نشانه‌ای از حکمت است. در دوران فتنه ۱۳۷۸ مرد میدان مبارزه با عوام‌فریبی و اسلام‌ستیزی بود. جهادگر تمام‌عیار ؛ از تریبون نمازجمعه در سخنرانی‌های پیش از خطبه، تا منبر و خطابه‌هایی که در جاهای دیگر داشت. پاسخ‌گوی شبهات متعددی که علیه ولایت و اسلام به صورت روزمره وارد می‌شد. در غربتی که مومنین در هجمه همه‌جانبه شیاطین و منافقین قرار داشتند، تکیه‌گاه معرفتی و انگیزشی بود. دوره بصیرتی برای دانشجویان بر پایه اندیشه ایشان استوار شد که برکاتی بی‌انتها داشته است. در فتنه ۸۸ هم بود. در خبرگان رهبری آن‌چنان وزنه‌ای بود که در دوره قبلی که به دلیل سمپاشی منافقین رای نیاورد، حضرت آقا پیام داده و اظهار تأسف کردند. ادامه در پست بعدی
علامه مصباح در حوزه پیشتاز بود. در قامت فیلسوفی دقیق، منطق ارسطویی که جو غالب بر منطق حوزوی بود را مورد واکاوی قرار دارد. مسأله وجود ذهنی در را که جزو مسلمات بود، به چالش کشید. در حوزه جزو معدود حکیمانی است که اظهار نظر صریح کرده و فصل ویژه‌ای در مجموعه آثارشان تحت عنوان را به آن اختصاص دادند. در تربیت شاگردان و علما و فضلای مخلص و مجاهد کم نگذاشت و برکات فراوانی به بار آورد. به این فهرست فضائل حضرت علامه بیش از اینها می‌شود افزود، در یک کلام، موحد زیست و تمام تلاش او در بود. وظیفه ما، حفظ میراث فکری و جهادی او است. پیشنهاد اکید می‌کنم سیر مطالعاتی مجموعه مشکات را در دستور کار خودتان بگذارید و با این مجموعه انس پیدا کنید که در ساخت معرفتی شما از دین بسیار موثر است. 📚 برای آشنایی با دوره مشکات سیر مطالعاتی آثار ایشان، به این آدرس مراجعه بفرمایید: http://mesbahyazdi.ir/node/3518 🖋✍مشق استراتژی | حسام الدین حائری زاده @h_haerizadeh
استاد حسن عباسی در و نظریه «کارآمدی اسلام»، شاگرد آیت‌الله مصباح است. «معرفت توحیدی» یعنی آنکه بدانیم در عالم علم و معرفت و تفکر، دوتایی‌هایی وجود دارد که تنها یکی از آن دو اصالت دارد و دیگری باید نفی شود. تفکر توحیدی یعنی شناخت «حق، نور، ایمان و..» و ایستادگی مقابل «باطل، ظلمات، کفر و..» این مهم زمانی اهمیت خود را نشان می‌دهد که بدانیم ریشه‌ی فهم و معرفت و علم و معیشت در غرب، تثلیث است. و همچنین، مسئولین ما بعد از انقلاب، عامل اصلی ناکارآمدی‌های کنونی‌ست. گذر از مشکلات سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی جامعه‌ی ما تنها از رهیافت «معرفت توحیدی» حاصل خواهد شد. شرح تصویر: ابراز ارادت استاد حسن عباسى به علامه در حاشيه همايش «انقلاب اسلامى، چهل سال پایداری و بالندگی»
1️⃣ بدترین فیلم بدِ سال: کارگردان: ❗️ برنده تندیس 👇🏻👇🏻👇🏻
اندیشکده فطرت
#اندیشکده_فطرت #جشنواره_منهای_فجر 1️⃣ بدترین فیلم بدِ سال: #زیرنظر کارگردان: #مجید_صالحی❗️ برنده تن
1️⃣⁩ ⁦🖋⁩کارگردان : ⁦🖋⁩ گونه هنری : که از خانوادگی هم غیرخانوادگی‌تر است❗️ ⁦ 🔴داستان فیلم : داستان مردی که مبل موردعلاقه همسرش توسط دوست معتادش سوخته و شده است... 🔴 از ضعیف‌ترین، سخیف‌ترین و مبتذل‌ترین فیلم‌هایی است که در سال های اخیر ساخته شده و در این زمینه می تواند صدرنشین لیگِ رحمان1400ها، تگزاس‌ها، مطرب‌ها و... باشد. 🔴 این فیلم مطلقا چیزی جز بدآموزی های کلامی و رفتاری و نمایشی برای ارائه ندارد و تمام شخصیت های فیلم دچار هستند؛ از گیتی، مرد همسایه و پسرش، آیدین و امید گرفته تا اعضای پارتی 🔴اشارات وقیحانه به مسائل جنسی، نمایش بی‌پرده مصرف مواد مخدر، نداشتن هیچ هدف و حرفی برای ارائه کردن و تشکیل شدن از عناصر تماما ضد فرهنگی، همه و همه باعث می‌شوند به عنوان بدترین فیلم امسال انتخاب و با شایستگی تمام به عنوان دریافت کننده امسال معرفی میشود. 🔴 میزان فروش: با کمال تاسف 9 میلیارد 🔴 سال اکران:1398 و 1399 🆔@FetratArak
هدایت شده از دیدبان هنر و رسانه
🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 1⃣6⃣ ✨علی معلم✨ ✅مثنوی هجرت باز آن قيامت قامت بنشسته برخاست پشت و پناه امت بشكسته برخاست برخاست در كف تيغ طرد و ترك و حاشا آن نوح موسى‏‌قامت يوسف تماشا احياء دين و قلع و قمع كفر و كين را آغاز كرد آن هجرت شورآفرين را رايت به قمع فتنه بيرون از نجف زد بر امّت اسلام، بانگ لاتخف زد چون مصطفى راهى شد از جور عنودان آتش فكند از قهر، در جان حسودان با شور ابراهيميان عرض و لا... كرد گوئى حسين از كعبه قصد كربلا كرد از عمق جان اسلاميان خواندند او را از كفر، سيلى‏‌خوردگان راندند او را با آنكه ميلش سوى اهل خويشتن بود پير پدر مشتاق ابناى وطن بود در غربت از پوينده خالى شد ركابش يعنى فرود آمد به مغرب آفتابش بر كفر ايران نوبتى ديگر خروشيد اسلامِ سيلى‏‌خورده بر كافر خروشيد در دل نه بيمش ديگر از گرمى نه سردى طاغوت را آواره كرد از پايمردى آخر به مردى چاره سردرگمى يافت داد بزرگى داد و عزّ و مردمى يافت چشم جهان، حيران كافرسوزى‌‏اش شد تا قابليت از رشادت روزى‏‌اش شد وز آن قبولى آن امام رفته ما مشتاق شد، مشتاق جمع تفته ما در آسمان بر ابرها پُر شد ركابش از مغرب عالم برآمد آفتابش 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
🔻 دعوای ما با روحانی بر سر توحید است!🔺 yun.ir/npht44 🔚 هشت سال دولت روحانی با تمام سختی‌هایی که برای مردم ایران داشت رو به اتمام است. جریان انقلابی بیشترین درگیری را با او و جریان پیرامونش داشت. اما اصل دعوا بر سر چه بود؟ حسن روحانی در سخنرانی امروز خود به مناسبت ۲۲ بهمن نکته‌ای را گفت که ریشه همیشگی این دعوا را در ضمن خود بیان می‌داشت: «اگر جنگ (تحمیلی) نبود، پیشرفت ما بیشتر بود.» همین جمله را درباره تحریم‌ها و جنگ اقتصادی هم گفت. در حالی که امام خمینی در مورد جنگ می‌فرمود جنگ برای ما نعمت بود. امام خامنه‌ای هم در مورد جنگ اقتصادی و تحریم‌ها هم فرمود برای ما نعمت بود. تفاوت این نگاه، با نگاه روحانی و امثال او در چیست؟ در معرفت توحیدی است ... 🔴 دعوای ما با ایشان بر سر نوع نگاه به مسأله تحریم‌ها، چیز جدیدی نبود، این نگاه همان نگاهی است که منجر به قطعنامه ۵۹۸ در دوران دفاع مقدس شد و معروف به جام زهر گردید. چرا روحانی و اصلاح‌طلبان، اصرار بر رفع تحریم‌ها به هر قیمتی دارند؟ به همان دلیلی که اصرار به رفع جنگ تحمیلی داشتند. ✅ ما کراهت و بد بودن جنگ و تحریم را تایید می‌کنیم و به دنبال جنگ و خونریزی نیستیم، اما نگاه توحیدی از دل همین امور اِکراهی و ناخواسته و تحمیلی، زیبایی و برکت و پیشرفت را به ارمغان می‌آورد. این اصل مترقی و پیشرفته را اسلام به ما یاد داده است. امام باقر(ع) می‌فرماید: «در هر قضای الهی، خیری برای مؤمن وجود دارد.» انسان مومن در جنگ و تحریم و امثال این پدیده‌های نامیمون و ناخواسته و تحمیلی، خیر می‌جوید. این گونه شرّ، به خیر تبدیل می‌شود. این گونه پدیده‌های شوم و نامیمون برای مومن، می‌توانند نعمت و فرصتی برای پیشرفت و تعالی باشند. ❇️ حداقلی‌ترین خاصیت جنگ تحمیلی، شکل‌گیری توان بازدارندگی نظامی ایران ناشی از قدرت ایمان و خون شهدا بوده که بارها کم‌کاری‌ها در سایر حوزه‌ها را جبران کرده است. در مورد تحریم‌ها هم انتظار همین است که اگر نگاه ایمانی به آن داشته باشیم، حداقلی‌ترین کارکرد آن، افزایش توان خودکفایی و ایجاد قدرت اقتصادی است. 🖋✍مشق استراتژی | حسام الدین حائری زاده @h_haerizadeh
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸رجب ماه ورودی🔸 زیارت امام رضا علیه السلام که مشرف می شوید، اول می‌رسید به بست. ارزش بست زیاد است، چون ورودی حرم است. رجب ماه ورودی است. رجب بست است، شعبان صحن است، رمضان حرم است و شب قدر، ضریح است. @haerishirazi
🔸اگر زمین صاف بود اساساً حیات در آن امکان بروز نداشت. 🌹 خدای سبحان می‌‎فرماید که کوه‌ها حکم لنگر زمین را دارند. 🔸اگر در سطح کره زمین که در آن توده‌های هوا تبدیل به ابر می‌شوند، ارتفاعات بلند وجود نداشت؛ ابرها هرز می‌رفتند و ممکن بود دوباره به دریا بریزند. ✨این نشانه و آیتی است که اگر انسان‌های بزرگ و قلّه مانند در جامعه‌ای نباشند تا ابرهای رحمت الهی را به جامعه خود تسرّی دهند و جامعه خود را محل رویش موقعیت‌ها بکنند، آن جامعه یک جامعه بدبخت است. ⬅️ پس بقای یک نسل در جامعه این است که افرادی در آن شکل بگیرند که قلّه باشند. ✅ این قلّه‌ها هم باید از میان افراد همین جامعه تربیت شوند. ❇️ مهم این است که با منابع موجود جامعه یعنی نسل کودک امروز، فردای جامعه را بسازیم.
هدایت شده از دیدبان هنر و رسانه
1⃣6⃣2⃣ ✨هنر کامل✨ در اسلام هنری که پیام نداشته باشد، مطلوب نیست. نظیر زنگ ناقوس نیست که دالان ورودی عبادت مسیحی‌ها باشد. آنچه دالان ورودی عبادت ماست، اذان و اقامه است که شعاری دارای پیام و معناست. اگر هنرمندی واقعاً بتواند همه لذّات را تأمین کند، اعمّ از لذّات مربوط به سامعه، باصره، خیال و وهم و یا لذّات مختصّ به قوّه عقل، هنری است کامل. ممکن است کسی خواننده خوبی باشد ولی شعری بخواند بی‌محتوا. این خوانند ه اگر شعر با محتوایی بخواند، هم سامعه را تغذیه کرده است و هم قوّه عاقله را حُرمت نهاده است. همین معنا در شعر، نثر، نقاشی، خطاطی و ... هست. آن گاه هنر رسالت خویش را خواهد یافت و همه خواهند پذیرفت، نه تنها یک گروه مخصوص. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
هدایت شده از پاسخ به شبهات فجازی
آرش عزیزی فیلم تحسین bbcفارسی از ماهواره امارات را گذاشته نوشته مردم ایران میپرسند چرا امارات پیشرفت میکند وما درفکر برق هستیم؟! ویل مناکر، پادکستر مشهور نیویورکی با کنایه جوابشو داده: اگر ایرانی بودم می‌پرسیدم چرا دولت ما هم به آمریکا و ژاپن پول نمیده تا برامون هواکنن؟! «سیدامیر سیاح» 🆔 @shobhe_shenasi
هدایت شده از دیدبان هنر و رسانه
1⃣6⃣3⃣ ✨زاویه نگاه✨ خداوند می‌خواهد روی طرز نگاه کردن ما کار کند. ابلیس هم دارد روی طرز نگاه کردن ما کار می‌کند. ماهواره‌ها هم دارند روی طرز نگاه کردن ما کار می‌کنند؛ شبکه‌هایی مانند BBC و VOA دارند با برنامه‌هایشان روی ذهنیّت آدم‌ها کار می‌کنند. البته آنها ضعیف هستند و مسئله ما، ندیدن ماهواره نیست؛ بلکه می‌گوییم، اگر بنشینی پای این برنامه‌ها و ندانی که چگونه روی ذهنیّت تو کار می‌کند، صدمه می‌بینی. یعنی همین موجود ضعیفِ بی‌هنرِ ناتوان، تو را زمین می‌زند. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media
هدایت شده از دیدبان هنر و رسانه
1⃣6⃣4⃣ ✨ژورنالیسم ✨ ژورنالیسم تنها بیماری مجلات نیست، اگر چه بیش از همه در مجلات بروز کرده است. سینما، رادیو، تلویزیون و... نیز به همین مرض مبتلا هستند، نمی‌توانند که نباشند. می‌گویند مطلب جدی خریدار ندارد و این حقیقتی است. وقتی مناسبات تولید و مصرف به تبع تمدن امروز بر همه چیز غلبه یافت است، بسیار متوقع است که آثار هنری و تبلیغاتی نیز به اشیایی مصرفی بدل شوند. کیفیت تولید همواره تابع ذوق مصرف‌کننده است. 🍃دیدبان هنر و رسانه🍃 @Didban_Art_Media