✡️ «اِل سید»؛ نمونهای از پیوند منحوس شهسواران صلیبی با زرسالاری یهودی (٣)
1️⃣ سرمایهگذاری یهودیان در غارتگریهای «اِل سید» سرآغاز پیوند قدرت مالی و اطلاعاتی #زرسالاری_یهودی با قدرت سیاسی و نظامی #شهسواران_صلیبی است؛ پیوندی شوم که تا به امروز ادامه دارد. دایرةالمعارف یهود دوران جنگهای الیگارشی صلیبی علیه مسلمانان در شبه جزیره ایبری را نمونهای مثالزدنی از نقش «سرمایهگذاری کلان و گسترده مالی» #یهودیان در تکاپوهای نظامی یافته است.
2️⃣ آلفونسو ۱۳ سال پس از آغاز سلطنتش در کاستیل، و پس از یک دوران آشوبگری و راهزنی در منطقه بهوسیله «اِل سید»، سرانجام به جنگ با یحیی بن اسماعیل، پسر امیری که جوانمردانه به او پناه داده بود، برخاست و در صفر ۴۷۸ق./ مه ۱۰۸۵م. #طلیطله را اشغال کرد. طلیطله نخستین ایالت #اندلس بود که به چنگ حکمرانان مسیحی افتاد.
3️⃣ یازده سال پس از سقوط طلیطله، #جنگ_صلیبی اول (۱۰۹۶-۱۰۹۹) و تهاجم حکمرانان و الیگارشی اروپا به سرزمینهای اسلامی آغاز شد. لشکرکشیهای آلفونسوی ششم دومین سرمایهگذاری بزرگ مالی (و اطلاعاتی) یهودیان در عملیات نظامی الیگارشی اروپا در شبه جزیره ایبری، پس از «اِل سید»، است.
4️⃣ پس از اشغال طلیطله، این شهر به کانون پرتکاپوی مالی و سیاسی و فرهنگی #یهودیان بدل شد؛ و از جمله گروهی از یهودیان به ترجمه آثار عربی به زبان لاتین مشغول شدند.
5️⃣ #الیگارشی_یهودی طلیطله، که با دربار آلفونسو همبسته بود، با مسلمانان سلوکی ستمگرانه داشت تا بدانجا که با مرگ آلفونسو (۱۱۰۹) «مردم شهر شوریدند و یهودیان را مورد حمله قرار دادند.»
6️⃣ در زمان آلفونسوی هشتم (۱۱۵۸-۱۲۱۴) امیران مسلمان اندلس تلاش برای بازپسگیری طلیطله را آغاز کردند و سران یهودی چون یوسف الفخار و پسرش آبراهام، برخی از اعضای خاندان ابن عزرا و یوسف ابوعمر بن شوشن در دفاع از شهر «فعالانه شرکت جستند.»
✍️ استاد عبدالله شهبازی
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ منجیستیزی و اسلامهراسی هری پاتر
3️⃣ ولدمورت هنگام ظهورش، یارانش را توبیخ میکند که چرا به فکر بازگشت من نبودید؟ پاسخ میدهند که در زمان #غیبت شما، اگر ندایی بود حتماً دنبال میکردیم.
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ منجیستیزی و اسلامهراسی هری پاتر
4️⃣ همچنین هنگام ظهورِ دوبارهٔ ولدمورت پس از چند سال، یاران او از ابرها به محضر او میآیند. در اسلام و مسیحیت، این مطلب که #یاران_منجی سوار بر ابرها به محضر او شرفیاب میشوند، وجود دارد.
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ آنچه خواندید خلاصهای بود از پانزدهمین قسمت از سلسله مقالات «تجربهای چهلساله از لیبرالیزاسیون دولتی» با عنوان «از واقعیت پنهان مرد عنکبوتی تا دهکدهٔ جهانی باراکا». متن کامل این مقاله را در آدرس زیر مطالعه کنید:
👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/18577
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ از خدمتکارانجنسی تا همسرانکوروش
1️⃣ بنابر روایت مصریان، #کوروش از آماسیس دوم [فرعون مصر بعد از آپریس] دخترش را خواستگاری کرد و وی چون بیم آن داشته دخترش بهجای همسر رسمی، #خدمتکار_جنسی بشود، دختر آپریس را بهجای دختر خود به نزد کوروش فرستاد.
2️⃣ در روایت دیگری، زنی پارسی به دیدار #زنان کوروش میآید. آن زن پارسی وقتی کودکان قد بلند و جذاب #کاساندان [همسر کوروش] را کنار وی دید، شروع به تحسین کاساندان کرد، لکن کاساندان گفت با وجود داشتن این فرزندان، لکن کوروش به همسری که از مصر گرفته احترام میگذارد و شروع به بدگویی از زن مصری کوروش کرد.
3️⃣ در کوروشنامه گزنفون «هووخشتره» فرزند آستیاگ و آخرین شاه ماد پس از آنکه با کوروش دیدار میکند، دختر خود #آمیتیس را با هدایایی به کوروش تقدیم میکند. کوروش در ادامه خطاب به هووخشتره پس از تشکر از وی میگوید باید موضوع را با پدر و مادرش در میان بگذارد. کوروش پس از اینکه جانشین پدرش شد به سمت ماد میرود و با دختر هووخشتره ازدواج میکند.
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ متن کامل یادداشت «هری پاتر منجی آخرالزمان کابالیستی» را در آدرس زیر بخوانید:
👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/19833
✅ اندیشکده مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ بهمناسبت ١۶ مه، روز جهانی مبارزه با ترس از #همجنسبازی یا #هموفوبیا
1️⃣ پشتپردهٔ ترویج همجنسبازی در جهان
👉 https://jscenter.ir/jewish-and-corruption/homosexuality/184
2️⃣ هالیوود و ترویج همجنسبازی در انیمیشنها
👉 https://jscenter.ir/jewish-and-corruption/homosexuality/10860
3️⃣ کابالیسم و قوم لوط
👉 https://jscenter.ir/jewish-studies/kabbalah/4727
4️⃣ اسرائیل بهشت همجنس بازان
👉 https://jscenter.ir/jewish-and-corruption/homosexuality/18363
5️⃣ «سازمان جهانی بهداشت»؛ مروّج انحراف جنسی در مدارس
👉 https://jscenter.ir/jewish-and-corruption/prostitution/19596
6️⃣ «یووال نوح هراری»؛ یهودی همجنسبازی که «پیشگوی آینده بشر» شد!
👉 https://jscenter.ir/other-topics/jewish-celebrities/17988
7️⃣ «کی پاپ» و موج پسران دخترنما
👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-culture/17571
8️⃣ وقتی عرفان نیهیلیستی به همجنسبازی رسید!
👉 https://jscenter.ir/slave-jews/pahlavi/17681
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ فرانتس کافکا یهودی صهیونیست (١)
1️⃣ #فرانتس_کافکا تنها یک #یهودی نیست. بلکه، درحقیقت، در راستای اهداف و عملکرد #صهیونیسم، سعی در تخریب چهره و تخفیف شخصیت اَعراب و مسلمانان – بهعنوان مدعیان سرزمین فلسطین – دارد.
2️⃣ داستان کوتاه و ضعیف «شغالها و عربها» از او، یک نمونهٔ بارز در این زمینه است. این نوشته که از همان ابتدا و نامش، بخشی از اغراض نویسندهٔ خود را آشکار میکند، البته بیشتر شبیه یک خاطرهٔ فانتزیگونه است تا یک داستان.
3️⃣ ماجرا، از زبان یک جهانگرد اروپایی روایت میشود: او و همراهانش در «یک واحه و بیابان» چادر زدهاند، و یک عرب هم، نگاهبان شترهایِ حاملِ آنهاست. وقتی آن عرب میرود که بخوابد، تعدادی شغال میآیند و اطراف این جهانگرد اروپایی را میگیرند، و به تجلیل از #غربیها و بدگویی و تخفیف #اعراب نزد او میپردازند!
4️⃣ «ما میدانیم تو از سمت شمال میآیی؛ و بههمینجهت، امیدواریم. آنجا #عقل وجود دارد. اما عربها عاری از عقل هستند. چنانکه میبینی، نمیشود در خودپسندی سرد آنها، جرقهٔ عقلی روشن کرد… ما دنبال این هستیم که کسی – اربابی – بیاید و ما را نجات بدهد. ما مجبوریم در این سرزمین زندگی بکنیم [توجه شود!]. ولی بهدنبال یک #منجی هستیم که بیاید ما را نجات بدهد.»
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ نقد سریال بازی تاج و تخت
💥 قسمت اول
1️⃣ #بازی_تاج_و_تخت (Game of Thrones) مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی در ژانر درام فانتزی است که بهدست «دیوید بنیاف» و «دی. بی. وایس» برای شبکه اچبیاو (HBO) ساخته شده است.
2️⃣ جالب توجه است که جدای از شبکه «اچ بی او» که از اقمار اَبَرشرکت «برادران وارنر» #یهودیبنیان است، بازی تاج و تخت اقتباسی از مجموعه کتابهای «ترانهٔ یخ و آتش» نوشتهٔ «جورج آر. آر. مارتین» #یهودیتبار نوشته شده و سریال هم توسط دیوید بنیاف و دی. بی. وایس تولید شده است که هر دو #یهودی هستند.
3️⃣ سریال «بازی تاج و تخت» در ۷۳ قسمت و در حدود نُه سال پخش شد. این سریال پُربینندهترین سریال در تمام تاریخ بوده و با کسب نمره ۹.۲ از ۱۰، سیزدهمین سریال برتر تاریخ از حیث رضایت مخاطب در بانک اطلاعات اینترنتی فیلمها (IMDb) است.
4️⃣ «بازی تاج و تخت» علیرغم دارا بودن صحنههای #جنسی شبهپورنو و #خشونت لجامگسیخته، توانست با کمک دستگاههای تبلیغاتی شیطان، مخاطبین بسیار زیادی پیدا کند و حرف خود را به گوش تمام جهان برساند.
5️⃣ این سریال در کنار اقتباسهای تاریخی متعدد از تاریخ جهان و از جمله انگلیس، دارای فضای بهشدّت دینی و #آخرالزمانی است. علاوه بر آغاز و پایان این سریال که کاملاً آخرالزمانی بوده و از کتابهای #عهد_عتیق یا عهد جدید الهام گرفته است، ادیان متعددی در فیلم به تصویر درمیآید.
6️⃣ در کنار خدایان متعدّد و بتهای متکثّر، سه آیین در این سریال کاملاً جلوهگر است:
🔸 آیین #خدایان_جدید یا دین اغلب مردم وستروس،
🔸 آیین #خدایان_قدیم جنگل،
🔸 آیین پرستش #خدای_نور.
7️⃣ اگر بحثهای تاریخی فیلم را کنار بگذاریم، دغدغهٔ اصلی سازندگان، ترسیم یک #منجی متناسب برای جهان است. تا جایی که علاوه بر تصریحات متعدّد به این موضوع در دیالوگها، مخاطب نیز چارهٔ این هرج و مرج را در گرهگشایی شخصیتهای مهم داستان مثل دنریس تارگرین و جان اسنو پیگیری میکند.
8️⃣ در ادامه با نگاهی بر مؤلفههای متعدّد دینی فیلم، سعی میکنیم به هدف اصلی فیلمساز که معرفی #منجی_کابالیست و ترسیم یک #آخرالزمان_شیطانی است، برسیم.
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ برای اطلاع از ماجرای اندلس، و نقش شخصیتهای مهمی همانند «ال سید» در آن دوران، یادداشت «الیگارشی یهودی و غارت اندلس» را در آدرس زیر مطالعه کنید:
👉 https://jscenter.ir/jewish-history/formation/1984
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ متن کوتاه فوق که خواندید، بهانهای بود برای معرفی جدیدترین مقالهای که با عنوان «از خدمتکاران جنسی تا همسران کوروش» در سایت اندیشکده منتشر شده است. این مقاله بهعلت طولانی بودن و برخورداری از ۴۰ تصویر به عنوان سند از کتب تاریخی، و ذکر متن انگلیسی کتب، قابل انتشار در کانال نیست. دوستان اهل تحقیق خود را به مطالعهٔ متن کامل این مقاله و دیدن اسناد آن در آدرس زیر دعوت میکنیم:
👉 https://jscenter.ir/slave-jews/cyrus/19906
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ برنامه شیطان
1️⃣ سریال مستند #برنامه_شیطان با موضوع «بررسی حرکت نظاممند جبههٔ باطل با محوریت صهیونیسم جهانی و مبانی پروتکلهای دانشوران صهیون» تهیه شده است.
2️⃣ این سریال با نگاهی کلان و استراتژیک به جریان #جبهه_باطل و اصیلترین ایادی حزبالشیطان یعنی #صهیونیسم-جهانی، بندهای کلیدی #پروتکلهای_صهیون را بررسی میکند؛ پروتکلهایی که حاکی از یک برنامهٔ مرموز و شیطانی برای جهان است.
3️⃣ بررسی صریح و بیپرده از این جریان منسجم شیطانی بهمنظور #دشمنشناسی عمیقتر و نیز تنوع عناوین و موضوعات، همراه با رویکرد قرآنی و غلبهٔ جریان حق و نابودی جبههٔ باطل از دیگر خصوصیات این مستند است.
4️⃣ یهودمدیا، مستند «برنامه شیطان» را در ۵٠ قسمت به همراهان خود تقدیم میكند.
🎬 یهودمدیا :
🇮🇷👉 @jewishmedia
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ فرانتس کافکا یهودی صهیونیست (٣)
1️⃣ از ابتدا تا انتهای این نوشتهٔ ضعیف، عناد و کینهٔ کور نسبت به #اعراب موج میزند؛ بیآنکه دلیلی قانعکننده برای نسبتدادن این همه بدی و زشتی به آنان، ذکر شود. تنها دلیلی که شغالها در این مورد ذکر میکنند، این است که اعراب «جانوران را برای خوردن میکشند، ولی از لاشهٔ مُرده [آنها]، پرهیز میکنند.» که میدانیم، این [حرام بودن لاشهٔ حیوان = میته] یک #حکم_اسلامی است و منطق محکم خاص خود را هم دارد. درحالیکه بهعکس، شغالها، مُردارخوار و خواهان لاشهٔ حیوانات هستند.
2️⃣ «ما نمیتوانیم نالهٔ گوسالههایی را تحمل کنیم که اعراب سر میبُرند. باید همهٔ جانوران بتوانند در صلح و صفا جان بدهند. باید ما بتوانیم بهراحتی، تا آخرین قطرهٔ خون آنها را بیاشامیم و استخوانهای آنها را پاک کنیم.»
3️⃣ «شغالها و عربها»، فاقد تاریخ نگارش است. اما وقتی به تاریخ صدور #اعلامیه_بالفور (۱۹۱۷) توجه میکنیم، که در آن، وزارتخارجهٔ انگلیس متعهد شده است برای #یهودیها، حکومتی در #فلسطین تأسیس کند، احساس میکنیم که این نوشته، نباید با آن اعلامیه، بیارتباط باشد. خاصه اگر توجه کنیم که در این نوشته، به صحرا و رود نیل اشاره میشود و این اشاره، صحرای سینا را به ذهن متبادر میکند.
4️⃣ آری! #فرانتس_کافکا تنها یک #یهودی نیست. بلکه یک یهودی #صهیونیست، و طرفدار و مدافع اصلیترین آرمان آن، یعنی گردآمدن و استقرار یهودیان جهان در #ارض_موعود (فلسطین) است.
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ جعل حدیث در جهت منافع یهود (١)
1️⃣ با مراجعه به احادیث رسولالله (ص) در منابع غیرشیعی، به حجم گستردهای از روایات برمیخوریم که براساس آنها، رسول الله (ص) اصرار ویژهای بر #مخالفت_با_یهود دارد. براساس این دسته از روایات، رسولالله (ص) ضمن بیان حکم فقهی، اصرار دارد بر جنبهی مخالفت آن احکام با #احکام_یهود تصریح کند!
2️⃣ آن حضرت از تشبّه به #یهود نهی میفرمود؛ همچنین مسلمانان را از پیگیری رفتارهای نادرست یهودیان، برحذر میداشت. مخالفتهای رسولالله (ص) در احکام با یهودیان و اصرار بر علنی کردنِ جنبهٔ مخالفت آن، چنان زیاد شده بود که #یهودیان میگفتند:
👈 گویا این مرد کمر همّت بسته در هر مسألهای با ما مخالفت کند!
3️⃣ ولی متأسفانه با وجود تمامی این اصرارها و تصریحها، باز شاهد آن هستیم که #جریان_حاکم، تلاش گستردهای برای بازگرداندن آبروی رفته به روی یهودیان دارد!
4️⃣ نکتهٔ بسیار مهم و قابل تأمل اینکه، جریان حاکم که خود پایهگذار قانون #منع_حدیث است، هرجا لازم میدانست به «احادیث خودساخته» استناد میکرد و به شیطنتهای خود رنگ دینی میداد.
5️⃣ تلاشهای #جریان_حاکم برای تغییر شرایط در سه جهت انجام میگرفت:
🔸١) تلاش برای برتریبخشی به آیین یهود
🔸٢) تلاش برای آبرو بخشی به یهودیان
🔸٣) تحریف احادیث ناظر به یهود
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ فرانتس کافکا یهودی صهیونیست (٢)
1️⃣ وقتی راوی، از پیرِ شغالها میپرسد «شما چه میخواهید؟»، او فریاد میکشد: #آزادی! و تمام شغالها زوزه میکشند. بهطوریکه از دور نغمهای به گوش میآید که میگوید: «ارباب! تو باید به این کشمکشی که دنیا را از هم مجزا کرده، خاتمه بدهی.»
2️⃣ شغال میافزاید: «تمام علایم کسی که پیران ما خبر دادهاند که این کار از او برمیآید، در قیافهٔ تو خوانده میشود. باید #اعراب مزاحمِ ما نشوند. ما یک هوای قابل استنشاق میخواهیم. ما افقی میخواهیم که از وجود آنها پاک باشد… ما فقط خواهان پاکیزگی هستیم و پاکیزگی را تقاضا میکنیم… فقط منظرهٔ هیکل زندهٔ آنها، ما را وادار به فرار میکند. وقتی که ما این منظره را میبینیم، به جستجوی هوای تمیزتری میرویم.»
3️⃣ بعد، شغالها گریه و زاری میکنند و به مرد اروپایی میگویند: «چطور تو تحمّل این آدمها را میکنی؟ تو که قلب جوانمردانه و حساس داری! سفیدی آنها پلید است، سیاهی آنها پلید است، ریش آنها وحشت قلب میآورد. فقط منظرهٔ گوشهٔ پلکهای چشم آنها، دل را به هم میزند؛ و نمیتوان از انداختن تف خودداری کرد... بهاینجهت، ای ارباب؛ ای استاد عزیز! با دستهای توانایت، با این قیچیها، گلویشان را قطع کن.»
4️⃣ در گفتوگویی میان رئیس عربِ کاروان و مرد اروپایی، مرد عرب، به تنفر شغالها از اعراب اقرار میکند. مرد عرب، برای مرد اروپایی میگوید که از زمانِ پا به عرصهٔ وجود گذاشتنِ اعراب، این شغالها، همین قیچیها را در صحرا میگردانند؛ و بهمحض اینکه یک اروپایی از آنجا بگذرد، آنها را به او پیشکش میکنند، تا با آنها، دست به اقدامی بزرگ بزند. شغالها، در چنین مواقعی، همیشه تصور میکنند که او، همان مردی است که قضا و قدر، از قبل، وی را برای این کار تعیین کرده است…
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.
✡️ متن کامل اولین قسمت «نقد سریال بازی تاج و تخت» را در آدرس زیر بخوانید:
👉 https://jscenter.ir/jews-and-the-media/jews-and-hollywood/19971
✅ اندیشکدهٔ مطالعات یهود:
🇮🇷👉 @jscenter
☝️ سوژه هایی مناسب پرداخت دراماتیک در دنیای هنرهای نمایشی (دراماتیک)
برای تولید داستان، رمان و فیلمنامه فیلم و سریال
✅↙️کانال فیلمنامه نویسی در ایتا، سروش، ایگپ تلگرام و روبیکا
فیلمنامه نویسی:
تفکر فلسفی، مقدمه ای برای تولید آثار فاخر هنری در حوزه سینما و تلویزیون با ایده، طرح و فیلمنامه های فاخر
https://rubika.ir/filmnamenevisi
لینک
↙️ آی دی های کانال #فیلمنامه_نویسی
ا🆔 در تلگرام،
https://t.me/FilmnameNevisi
در بله ↙️
https://ble.im/filmnamehnevisi
در سروش↙️
https://splus.ir/filmnamenevisi
در ایتا ↙️
https://eitaa.com/FilmnameNevisi
در آی گپ ↙️
https://iGap.net/filmnamenevisi
در بله ↙️
https://ble.ir/join/ODhjNjFhNj
ble.im/join/ODhjNjFhNj
✅ارسال به پژوهشگران هنر سینما
.