eitaa logo
فیلمنامه نویسی
486 دنبال‌کننده
1.8هزار عکس
1.6هزار ویدیو
60 فایل
کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi ارتباط با ادمین یا مدیر کانال فیلمنامه نویسی روزانه نویس @Dailywriter در كپی و ارسال این معرفی به علاقمندان به هنر فیلمنامه نویسی همکاری بفرمایید
مشاهده در ایتا
دانلود
💢حسین قرایی مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما در واکنش به شایعه تعهد کتبی جبلی در شورای عالی امنیت ملی نوشت: 🔹رسانه محمل رساندن است نه پوشاندن؛ این راهبرد قطعی رسانه ملی است. برآشفتن حامیان رکود از همراهی صداوسیما با مردم نشانه درستی این حرکت است. ما را با رکود مرداب‌ها کاری نیست! ⭕️اخیرا ادعا شده به دلیل پوشش زنده اعتراضات اصفهان و تاثیر بر افزایش جمعیت معترضین، در شورای عالی امنیت ملی تعهد کتبی داده؛ که قرایی اینطور به آن واکنش نشان داده است. 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi ارتباط با ادمین یا مدیر کانال فیلمنامه نویسی روزانه نویس @Dailywriter در كپی و ارسال این پیام به علاقمندان هنر های نمایشی، مستند بویژه فیلمنامه نویسی همکاری بفرمایید
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣فیلم ها به دیدن شما می آیند 💢فراخوان ثبت نام اکران‌های مردمی دوازدهمین جشنواره فیلم عمار 🔆همزمان با ایام برگزاری ، فیلم‌های این جشنواره در دو بستر آنلاین و حضوری از سوی سامانه در سراسر کشور اکران خواهند شد. 🔆تمامی علاقه مندان به اکران آثار دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار می توانند با مراجعه به سایت ekranmardomi.ir برای اکران فیلم‌های این دوره از جشنواره ثبت نام کنند. 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi ارتباط با ادمین یا مدیر کانال فیلمنامه نویسی روزانه نویس @Dailywriter در كپی و ارسال این پیام به علاقمندان هنر های نمایشی، مستند بویژه فیلمنامه نویسی همکاری بفرمایید
🎥«غرب دور، شرق نزدیک» شیشه عینکمان را تمیز می کند ⭕️ ✍🏻زهرا بالش آبادی 🔺روابط دیپلماتیک دورۀ هشت سالۀ ریاست جمهوری حسن ، موضوع مستند است. نقطه نظر مستند، بر روی کشور به عنوان دومین اقتصاد برتر دنیا است. 🔺این مستند، هرچند کوتاه وگذرا، پای گفت و گوی افرادی چون مجیدرضا حریری، حامد وفایی و مهدی صفری می‌نشیند و به واکاوی هشت سال سیاست خارجی ایران می‌پردازد. 🔺غرب دور، شرق نزدیک به کارگردانی و نویسندگی و تهیه کنندگی در سی و چهار دقیقه به نگاه دیپلماتیک ایران می‌پردازد و در تلاش است چین را از نیکمت ذخیرۀ ایران بلند کند. 🔺مقایسه ایران به عنوان کشوری که می‌تواند امنیت و تامین انرژی منطقه و دنیا را تامین کند می‌توانست نبض این مستند باشد اما این مستند به صورت گذرا به این راهبرد نگاه می‌کند. ✅خوانش کامل یادداشت: 🌐b2n.ir/n40838 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📣📣فیلم‌ها به دیدن شما می‌آیند 🎥آغاز ثبت‌نام اکران‌های مردمی دوازدهمین جشنواره فیلم عمار 🔹همزمان با برگزاری که از ۱۸ دی‌ماه آغاز می‌شود، فیلم‌های این جشنواره در دو بستر آنلاین و حضوری در سراسر کشور اکران می‌شوند. 🔹در اکران برخط، اکران‌کننده می‌تواند با مراجعه به آدرس ekranmardomi.ir و انتخاب فیلم مورد نظر خود و مشخص کردن سانس اکران، نسبت به پخش فیلم به‌صورت مجازی اقدام کند. 🔹تمامی علاقه‌مندان به اکران آثار می‌توانند با مراجعه به سایت به نشانی ekranmardomi.ir برای نمایش فیلم‌های این دوره از جشنواره ثبت‌نام کنند. 🔹آثار متنوعی در قالب‌های داستانی، مستند، پویانمایی و نماهنگ قرار است در این دوره از جشنواره اکران شوند. ✅خوانش خبر در : 🌐 b2n.ir/f14340 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi ارتباط با ادمین یا مدیر کانال فیلمنامه نویسی روزانه نویس @Dailywriter در كپی و ارسال این پیام به علاقمندان هنر های نمایشی، مستند بویژه فیلمنامه نویسی همکاری بفرمایید
⭕️در فیلم های حزب اللهی ها از جبهه مقاومت روایتی وجود ندارد 🔴علت موفقیت مهدی نقویان در داستان گویی مستند چیست؟ ⭕️مستندساز باید از حسن و قبح های ذاتی که در همه جوامع مشترک است بهره گیرد 🎤 در کارگاه «فهم فیلم» در حاشیه دوازدهمین جشنواره عمار: 🔹در فیلم‌هایی که از بچه حزب‌الهی‌ها درباره‌ی عراق و کشورهای جریان مقاومت ساخته شده، شاهد هستیم که روایتی وجود ندارد 🔹 مشکل این مسئله، این است که در آموزش مستندسازی بحران به ما می‌گویند شما در وضعیت بحران دوربین را فقط روشن نگه دارید و فرار کنید درحالی که برای مستندسازی بحران باید سپهر روایی داشته باشیم 🔹در مستندسازی مهم است کجا چه چیزی را روایت کنیم، سپهر ماجرا حسی نیست. اگر در تلویزیون و در برنامه‌ی مستند شعارگونه حرف بزنیم حتماً کار نمی‌گیرد و مخاطب را از دست خواهیم داد و نتیجه این کار جذب مخاطب برای مستندهای شبکه‌های ماهواره‌ای خواهد شد 🔹اجزای روایت در مستندسازی باید پیش‌برنده‌ی داستان باشند، تصویر بی‌ربط نباید در مستند به‌کار بست بلکه اجزای روایت باید حرکت داشته باشد. کسی که نفهمد در فیلم‌های در هر پلان داستان را در پلان بعدی حرکت می‌دهد، فکر می‌کند کیارستمی کارت پستال گیر بوده است! 🔹مهدی نقویان در مستندسازی و داستان‌گویی در مستند موفق بوده است، علت موفقیت در داستان‌گویی مستند، بخاطر این است که او بسیار کتاب و رمان می‌خواند و به همین خاطر، در مستندهایش داستان به مخاطب ارائه می‌دهد ✅مطالعه متن: 🌐b2n.ir/g56967 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe
⭕️گزارشی از نشست «سینما و پیشرفت» به بهانه اکران فیلم منصور 🔹 در سومین نشست از با عنوان «سینما و پیشرفت» پیرامون موضوع جایگاه سینمای ایران در تحقق آرمان‌های ملی مطرح شد: 💢خیال و گذشته دو بال سینمای پیشرفت 🎤حسن صنوبری، منتقد سینما و کارشناس هنری: 🔸دو اصل احترام به خیال و گذشته در هر بحث مربوط به پیشرفت لازم است و در هنر و سینما تشدید می‌شود. 💢«منصور» نماینده‌ای شایسته برای موج نوی سینمای انقلاب 🎤سید علی سیدان، روزنامه نگار فرهنگ و علوم انسانی: 🔸انقلاب هنوز صاحب یک سینمای تمام عیار نشده اما حرکت به سمت این سینما شروع شده است. فیلم منصور نماینده خوبی برای موج نوی سینمای انقلاب است. 💢موانع و راه‌های تحقق سینمای پیشرفت 🎤روح الله رجبی، سرپرست شبکه امید: 🔸دال مرکزی ، رویای آینده است. یکی از بزرگترین معضلات ما این است که ما نتوانستیم در کشورمان آینده را درست ترسیم کنیم. ✅خوانش کامل مطلب در راه نوشت: 🌐b2n.ir/e65640 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe
سین اکران عماریار.pdf
23.73M
♨️ برنامه نمایش آثار دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار 🔻 اکران آنلاین در پلتفرم عماریار: ⭕️ festival12.ammaryar.ir 🔰 جشنواره مردمی فیلم عمار 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi ارتباط با ادمین یا مدیر کانال فیلمنامه نویسی روزانه نویس @Dailywriter در كپی و ارسال این پیام به علاقمندان هنر های نمایشی، مستند بویژه فیلمنامه نویسی همکاری بفرمایید
💢مجید شاه‌حسینی: کلید پیشرفت کشور، سینمای مبتنی بر امید است / فیلمسازانی که مثل دوربین سر چهارراهند! 🎤 کارشناس سینما و یکی از اعضای هیأت انتخاب چهلمین جشنواره فیلم فجر در نشست «سینما کلید پیشرفت» جشنواره فیلم «عمار»: 🔹سینما وجه رسانه‌ای و مدیای جدی دارد، همین وجه مدیاست که می‌تواند یک جامعه ناامید را ققنوس‌وار نجات دهد مثل آلمان دهه ۲۰، مثل شوروی دهه ۲۰، که آنها را به جای دیدن تلخکامی ها به سمت پیشرفت ببرد. سینمای مبتنی بر امید می‌تواند کلید پیشرفت کشور باشد. 🔹پس از جنگ جهانی اول آلمان به خاک سیاه نشست، یکباره سقوطی در ارزش پول آلمان ایجاد شد که پول ارزش کاغذ خود را هم نداشت. آلمان با ابزار سینما توانست از آن وضعیت خارج شود. 🔹یک جامعه تحت فشار نیاز به سینما دارد، آن هم سینمای امید. 🔹برخی می‌گویند من پول می‌گیرم و فقط بلدم مثل دوربین سر چهارراه سیاهی‌ها، دزدی‌ها و… را نشان بدهم پس به من جایزه بده، بیرون از ایران هم جایزه می‌گیرم اما بحث این است که فرق شما با دوربین سر چهارراه چیست؟ ✅خوانش کامل خبر: 🌐b2n.ir/j83128 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi ارتباط با ادمین یا مدیر کانال فیلمنامه نویسی روزانه نویس @Dailywriter در كپی و ارسال این پیام به علاقمندان هنر های نمایشی، مستند بویژه فیلمنامه نویسی همکاری بفرمایید
📣نشست خبرگزاری مهر با عنوان یک دهه با جشنواره عمار ⭕️حامد بامروت نژاد: چالش «عمار» و رسانه‌های سلبریتی‌زده/ «فجر» را «دیگری» نمی‌دانیم 🎤: 🔸من رویکرد رسانه‌ها را نقد می‌کنم. آیا فیلمی به نام «هنگامه» وجود داشته است؟ آیا فیلمی به نام «علمک» یا «دایو» ساخته حسین دارابی وجود داشته است یا نه؟ آیا فیلمی به نام «ولد» ساخته امیرعباس ربیعی وجود داشته است یا نه؟ فضای رسانه‌ای ما کجا به این آثار توجه نشان داده است؟ 🔸مهدی نقویان پیش از عمار هم آثار شاخصی ساخته بود اما جایی دیده نمی‌شد. محسن اسلام‌زاده پیش از عمار هم مشغول کار بود اما جایی او را نمی‌دید. داوود مرادیان، مهدی زمانپور کیاسری و خیلی دیگر از بچه‌ها همین شرایط را داشتند. عمار تا دوره سوم محلی برای دیده شدن همین بچه‌هایی بود که پیش‌تر هم در سینما حضور داشتند. 🔸عمار می‌گفت سینمای ایران به یک قناعت مذموم نسبت به میزان مخاطبانش رسیده است. ما معتقد بودیم که دایره مخاطبان سینمای ایران خیلی می‌تواند گسترده‌تر از آنچه هست باشد. ⭕️ مروری بر پیشرفت های سازمان تولید و تماشای جشنواره عمار در این سال ها از زبان حمید صالحی 🎤: 🔹خارج از ایام جشنواره، ما در دبیرخانه گعده‌های نقد فیلم داشتیم تا فیلمسازان را دورهم جمع کند، در ایام برگزاری جشنواره هم همین گعده‌ها و کارگاه‌های آموزشی را خواهیم داشت با این حال در پرداختن رسانه‌ها به این موضوعات مشکل داریم ✅خوانش کامل گفت: 🌐b2n.ir/h59523 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe کانال فیلمنامه
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔆دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار 📆 ۱۹ الی ۲۳ دی ماه 🏢 سینما فلسطین 📋جدول زمان بندی اکران های مرکزی: 🌐b2n.ir/a11220 💻 تماشای منتخب آثار: 🌐ammarfilm.ir 🖥 اکران آثار برگزیده: 🌐ekranmardomi.ir 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi ارتباط با ادمین یا مدیر کانال فیلمنامه نویسی روزانه نویس @Dailywriter در كپی و ارسال این پیام به علاقمندان هنر های نمایشی، مستند بویژه فیلمنامه نویسی همکاری بفرمایید
📣گزارش تصویری نشست خبری دوازدهمین جشنواره مردمی فیلم عمار و نخستین جشنواره علوم انسانی عمار ♦️نشست خبری و ، صبح امروز یکشنبه ۱۲ دی ماه در حسینیه هنر برگزار شد. ♦️در این نشست دبیر جشنواره عمار، عضو شورای سیاستگذاری جشنواره عمار، دبیر اجرایی جشنواره عمار و دبیر علمی جشنواره علوم انسانی عمار حضور داشتند. 📽سینما را متفاوت دنبال کنید🔻 https://eitaa.com/joinchat/1748041776Cf90f6cedbe کانال فیلمنامه نویسی @FilmnameNevisi ارتباط با ادمین یا مدیر کانال فیلمنامه نویسی روزانه نویس @Dailywriter در كپی و ارسال این پیام به علاقمندان هنر های نمایشی، مستند بویژه فیلمنامه نویسی همکاری بفرمایید