:«
من شیفــتـِه ی خوشی های ســآدهام
آنها آخـَــرین پــَناه جانهای محزون اند
».
- اسکار وایلد
@FlyByMelody
اعتراف میکنم
که یه وقتا موقع خوندن پیام ها
موقع مرور خاطرات و لمس دوباره خیلی حس ها
دلم تنگ میشه واسه اون وقتایی که قدیما دور هم تا
دم صبح پیام میدادیم چند تایی با هم, میخندیدیم,
چالش میرفتیم و صد بار از هم میپرسیدیم,دیگه چه خبر
حیف حیف حیف, میدونم تصمیم درست رو گرفتم ولی
کاش تصمیم درست این نبود
آیا روزى میرسد که
چون ســــتاره اى
در میان آغــوش آسمان بدرخشم؟
با وجودم به آدمى امیـــد ببخشم؟
با پرواز کردنم کودکى را شــاد کنم؟
نمیدانمــــــ...
آیا آن روز میرسد یا نه؟
اما میدانم
تا وقتى که زنده ام
براى ستاره شدنــ ــم تلاش خواهم کرد...
@FlyByMelody
9 ماه درس میدی, توی یه شب جمعش میکنم
حالا معلم منم یا تو؟؟)) O_o
@FlyByMelody
هی واتس اپ, بت وومنی ام, دارم هویت میخونم
خدایا دمت گرم که منو خالق مشلوقاتت قرار دادی