کاش حداقل مدعی صف اول بودم
اونجوری دستم پیش امام حسین باز بود
میگفتم آقا ببین
این کارو به خاطرت کردم
فلان نذر رو دادم
فلان موکب رو زدم
فلان هیئت رو رفتم
ولی حیف که مدعی صف آخر هم نیستم
به دنبال نور مهتاب...
اععااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا گلللل
بوس به خودت طارمی 😘
هدایت شده از عباسپرست(:
خبخبمن اومدم با اولین تقدیمیِ عباسپرست:)
حالا این تقدیمی چجوریاست؟!🥴
اول که «اینجا» میعضوید..
و بعد اینپیام رو میفوری به خونهیقشنگت..✨
دوم تگت رو شوت میکنی « اینور »
بعد من یک تمثال و یک اتاق که با نامِ خونهت زیباتر شده، تقدیمت میکنم👀♥️
-ظرفیت؟
-کیمیزارمتقدیمیهارو؟