دم به دقیقه با خودم میگفتم اونقدری ارزش نداره که بخوام بخاطرش اعصابمو خورد کنم. اما باز تا تقی به توقی میخورد عصبی میشدم و میدیدم که چقد برام مهمه.
اینکه صبحا با ذوق بیدار شی گوشیتو چک کنی تا پیام از طرف کسی که دوسش داری رو ببینی خودش یه انگیزس :))
می گویند : خوش به حالت!
از وقتی که رفته حتی خم به ابرو نیاوردی
نمی دانند بعضی دردها کمر خم می کنند، نه ابرو