با من از مهربونی حرف نزن
من آمبولانس میبینم واسه کسی که نمیشناسم هم دعا میکنم...:)
پرایوتِ دتری
خوشم میاد از اینکه معلوم نیست شاید اصن فردا صبح پا نشم :)
مثلا امشب یا فردا شب ..