این قشنگ ترین جمله ای بود که راجب کارما خوندم:
زندگیت پر از ادمایی میشه که تو برای دیگران بودی!
یادته بحث میکردیم سر وقتایی که میگفتی دوست دارم و میگفتم «من بیشتر»؟حالا تو هی به روی خودت نیار ، ولی دیدی بهت ثابت شد «من بیشتر»؟(: