یادته بحث میکردیم سر وقتایی که میگفتی دوست دارم و میگفتم «من بیشتر»؟حالا تو هی به روی خودت نیار ، ولی دیدی بهت ثابت شد «من بیشتر»؟(:
راستش من دیگه از بالغانه رفتار کردن و پذیرفتن شرایط و کنار اومدن خسته شدم. دیگه دلم میخواد پاهامو بکوبم به زمین و جیغ بزنم “نوموخوام”
وابستگی چیه بابا!
من قشنگ معتادِ طرف میشم یعنی وقتی ازش خبر ندارم مضطرب میشم عصبی میشم بداخلاقی میکنم تا طرف بیاد...
وای به حال روزی که بخواد واسه همیشه بره :)
همونجا که فکر کردی یکی اومده که تا همیشه باهات بمونه...همون موقع سرتو اینقد بکوب به دیوار که کف و خون بالا بیاری...