وابستگی چیه بابا!
من قشنگ معتادِ طرف میشم یعنی وقتی ازش خبر ندارم مضطرب میشم عصبی میشم بداخلاقی میکنم تا طرف بیاد...
وای به حال روزی که بخواد واسه همیشه بره :)
همونجا که فکر کردی یکی اومده که تا همیشه باهات بمونه...همون موقع سرتو اینقد بکوب به دیوار که کف و خون بالا بیاری...
از اونی که دستاتو محکم فشار میداد و میگفت هیچی نمیتونه مارو از هم جدا کنه چه خبر؟!
هنوزداره فشار میده یا فشارش افتاده؟(: