پرایوتِ دتری
احساس بدی دارم انگار ی اتفاق بد میخاد بیفته انقد زار نزدم چشام داره درمیاد
+++++++++++++++++++++++++++++++
خدایا فقط این هفته یجوری بگذره
نمیدونم ی پام لب پرتگاه باشه یا چیجوری فقط بگذره
نمیتونم تحمل کنم هرروز داره بدتر میشه
باید از اول شروع کنم