اگه تکست دادم " مراقب خودت باش "
بدون عمیقأ برام مهم بودی و اصلا دلم نمیخواد برات اتفاقی بیوفته
هیچ وقت قرار نیست بفهمی که
کار هات چقدر اذیتم کردن و به روت نیاوردم که نکنه ازم ناراحت شی.
کلا خصلتمِ وقتی کسی ناراحتم میکنه دلشو ندارم بهش بگم ، میترسم ناراحت بشه👩🏻🦯.