اگه تکست دادم " مراقب خودت باش "
بدون عمیقأ برام مهم بودی و اصلا دلم نمیخواد برات اتفاقی بیوفته
هیچ وقت قرار نیست بفهمی که
کار هات چقدر اذیتم کردن و به روت نیاوردم که نکنه ازم ناراحت شی.
کلا خصلتمِ وقتی کسی ناراحتم میکنه دلشو ندارم بهش بگم ، میترسم ناراحت بشه👩🏻🦯.
در دلم بیشتر از حجمِ جهان غم دارم . . .
بازهم شب شد و آغوشِ تورا کم دارم!
⁰¹ : ⁰⁰
شب بخیر بـہ تویے کـہ براے تحمل کرבט בنیایت زیاבے کوچک، بے پناـہ و خستـہ ای❤️🩹