به یه ماه استراحت دور از آدما دور از مجازی دور از درس دور از خانواده ...
نیاز دارم
خودم باشم و خودم
هیچکس جز خودم دوای دادم نیست.
من هیچوقت اهل نفرین نبودم، ولی الان از ته قلبم میخوام باعث و بانی اینکه من حتی وقتی دارم میخندم، حالم خوب نیست هیچوقت حالش خوب نباشه.
دلم میخواد برا کار های که انجام ندادم و الان جمع شدن دارن کمرمو میشکنند تا صبح گریه کنم اما نمیشه 😂.