ولی چرا اخه
من این دفعه ک جلو خودمو گرفتم و به خودم تشر زدم ک ذوق نکنم خراب میشه
چیشد باز چرا اینجوری شد :))💔
ناراحت کننده ترین قسمت رابطه ما این بود که
من هر بار تلاش میکردم برات توضیح بدم
که احساسم چیه
درمورد چی دارم بیش از حد فکر میکنم
تو فکر میکردی من دارم بحث پیش میارم دعوا کنیم
ولی تنها چیزی که من میخواستم این بود که
تو درک کنی من چه احساسی دارم.