ناراحت کننده ترین قسمت رابطه ما این بود که
من هر بار تلاش میکردم برات توضیح بدم
که احساسم چیه
درمورد چی دارم بیش از حد فکر میکنم
تو فکر میکردی من دارم بحث پیش میارم دعوا کنیم
ولی تنها چیزی که من میخواستم این بود که
تو درک کنی من چه احساسی دارم.
اینجوری برات بگم که
هر کسی لیاقت مهربون بودن انسان بودن بخشنده بودن داشتن اصالت و ذات وفاداری ندارن.
برا همینه که آدمایی که همه اینارو داشته باشند کمه
خب درک شون میکنم
مهربون بودن سخته دل شکستن خیلی آسون تره
انسان بودن کار هر کسی نیست مگه راحته کمبود های بچگی تو رو کسی خالی نکنی و یاد بگیری عقده هات ربطی به بقیه ندارن
سخته عیب بقیه رو تو چشم همه نکنی تا عیب خودت تو چشم نباشه
اره خیلی سخته
خب کینه به دل گرفتن خیلی راحت تر از بخشیدنه برا بخشیدن باید دلت دریا باشه و خدا به هر کسی دل دریا نمیده که
اصالت و ذات از ریشه میاد ریشه داشتن سخته هر کسی از پسش بر نمیاد اما موقع طوفان تنها کسانی که ریشه داشتن باقی می مانند ..
وفاداری تا خیانت معلومه خیانت راحت تره آخه سخته خب آدم به یکی متعهد باشی هر کسی جرعت شو نداره
خلاصه که خدا به هر کسی اینارو نمیده کمه از آدم های که همه اینارو داشته باشند اگه داری قدر خودتو بدون و ،بدون که مشکل از تو نیست خدا به هر کسی ظرفیت داشتن همچین آدمی و تو زندگی نمیده ..
میگیری که چی میگم🤝🙂.
میبینی یه سری ادما به هر کی میرسند چه خوب چه بد مسخرشون میکنن 😂😂
اینجور آدما یه سری عقده از بچگی تو دلشون ریشه کرد و مثل یه چی رو مغزشون راه میره و برا ساکت کردن اون عقده ها بقیه رو مسخره میکنند حتی اگه طرف عیبی نداشته باشه.
پرایوتِ دتری
میبینی یه سری ادما به هر کی میرسند چه خوب چه بد مسخرشون میکنن 😂😂 اینجور آدما یه سری عقده از بچگی تو
البته اشتباه نکنید.
بعضی ها با اون عقده کنار میان فهم اینو دارن که عقده شون ربطی به بقیه نداره و به خودشون تعلق داره
بعضی ها آنقدر ضعیف هستن که از پسش بر نمیان و با مسخره و تحقیر کردن بقیه کمی ساکتشون میکنن واقعا دلم براشون میسوزه 😂🫂.
هدایت شده از ≡ ᴇɪᴛᴀᴀ ᴍᴇᴍᴇ | ایتا میم
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#Me
@Eitaa_Meme | ایتا میم