ولی کاش میشد بعضی از رفیق های مجازی و از تو گوشی در آورد و محکم بغلشون کرد 🫂❤️🩹:))))
در من آدم برفی است
که عاشق آفتاب شده !
و این
خلاصهی همهی
داستان های عاشقانهی جهان است
ولی ی سری شبا
تازه شروع کاره
شروع مرور خاطرات
شروع ریختن اشک وبغض هایی که نشدقورت بدی
شروع تکراردوباره شبی که هیچکس ازش خبردارنمیشه:)))
افسردگی ،سردرد، حمله پنیک و اضطراب اینا علائم یه فرد ضعیف نیست؛
نشونه های اینه که یه شخص برای مدت طولانی بیش از حد قوی بوده:)❤️🩹