eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
442 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
‌ترومای من این بود که باید از خودم در مقابل کسایی دفاع می‌کردم که قرار بود از من دفاع کنن.
خیلی تاکسیک و جالبی ولی فعلا درسام زیاده.
کاش حواسمون به حرفایی که میزنیم باشه ، شاید یکی در مرز فروپاشی بود.
"ولی پسرا واقعا خوشگلن " شما فکر کن ... یه فیس نچرال و بدون آرایش رو داری میبینی که انقدر زیباس!
من انتقام جو و کینه ای نیستم، اما حافظه ام در موردِ جراحات و تحقیرها، با وجودِ بزرگواری ام، بسیار قوی است.
این جمله که"هرکی داره با غمی می‌جنگه که ما ازش خبر نداریم"واقعاً آدمو مهربون‌تر می‌کنه.
بحث اینه که شب که میشه نفسامم درد میکنه!
سر عقل بیا و آدم شو .
شب به تنهایی خودش مأمور بر آزارِ ماست وای از آن ساعت که با غم هم تبانی میکند
از چشمِ من افتادی و نقشِ زمینی ... پا می‌خوری الحق که سزاوارِ همینی!