"ولی پسرا واقعا خوشگلن "
شما فکر کن ... یه فیس نچرال و بدون آرایش رو داری میبینی که انقدر زیباس!
من انتقام جو و کینه ای نیستم، اما حافظه ام
در موردِ جراحات و تحقیرها،
با وجودِ بزرگواری ام، بسیار قوی است.
این جمله که"هرکی داره با غمی میجنگه
که ما ازش خبر نداریم"واقعاً آدمو مهربونتر
میکنه.