eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
442 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
من انتقام جو و کینه ای نیستم، اما حافظه ام در موردِ جراحات و تحقیرها، با وجودِ بزرگواری ام، بسیار قوی است.
این جمله که"هرکی داره با غمی می‌جنگه که ما ازش خبر نداریم"واقعاً آدمو مهربون‌تر می‌کنه.
بحث اینه که شب که میشه نفسامم درد میکنه!
سر عقل بیا و آدم شو .
شب به تنهایی خودش مأمور بر آزارِ ماست وای از آن ساعت که با غم هم تبانی میکند
از چشمِ من افتادی و نقشِ زمینی ... پا می‌خوری الحق که سزاوارِ همینی!
شب آدمو شاعر می کنه😂 نه غم آدمو شاعر میکنه و شاید عشق؛
" دست بر قبرم بکش تا حس کنی مرگ مرا دست هایت دردهایم را تسلا میدهد..!
هدایت شده از پرایوتِ دتری
دلم میخواد گریه کنم خوابم بگیره بخوابم 😂
اگه بدونید چقدر خوشحالم بابت تعطیلی چهارشنبه🦦💘.
هعی