دلم میخواد اونی رو که تصمیم گرفت کتابی به اسم زبان انگلیسی رو بین کتابای درسی دانش آموزا جا بده رو ببینم
بگیرمش و تا میخوره بزنمش
و در نهایت با چاقو شکمش رو بشکافم و دل و رودهش رو در بیارم ، بریزم تو دیگ ، بذارم رو آتیش
ممنون.
فقط منم که از همین الان دارم غصه گرمای تابستون و قطعی برق و میخورم یا شمام مثل منید🗿💔؟