متاسفانه روانم دیگه یاری نمیکنه صبوری
کنم، تذکر بدم، یادآوری کنم یا قهر کنم که
باهام درست رفتار بشه، فقط حذف میکنم.🎀
من انقدر حساسم که هر تغییر کوچیکی
توی لحن، مکالمه، یا بیعلاقگی آدمها رو میفهمم
و واقعا هم به دل میگیرم
از کنار آهنگایی که برات میفرستم سرسری رد نشو. من حسی که نتونستم نشونت بدم و حرفی که نتونستم بهت بگم رو از این طریق بهت انتقال دادم پس دوباره گوشش کن.