- آدما دو جور گریه دارن؛ زمانی که خیلی غمگینَن و زمانی که خیـلی خیـلی غمگینَن.
+ اینا مگه فرقیم باهم دارن؟
+ آره؛ دومی دیگه اشک نداره.
هدایت شده از 『𝘼𝙣𝙙𝙧𝙤𝙢𝙚𝙙𝙖 ᡴꪫآنـܥܝوܩِܥߊ』
سرماخوردگی باهام کاری کرده که حتی نمیتونم از خوابیدن تو روز تعطیل لذت ببرم
- تمام عمر به دنبالِ . .
شاهدی گشتی تا رنجت را تایید کند ،
خودت مگر آنجا نبودی ؟!
نصف مشکلات زندگیم برای اینه که روم نمیشه با آدمها طوریکه لیاقتشونه رفتار کنم.