کسی که بخواد بمونه ، هرجورشده میمونه پیشت...اما ادما وقتی بخوان برن میرن و هیچی هم براشون مهم نیست بهونشونم میتونه این باشه که دستت پنج تا انگشت داره(:
هر وقت دیدی گناهی انقدر بزرگه که نمیشه ببخشیش ، بدون اون از کوچیکی قلبته نه بزرگی گناه !