گاهی اوقات به کسی میگی که دیگه هیچوقت بهت زنگ نزنه، و بعد تلفن زنگ میخوره و تو امیدواری که اون شخص باشه.
آنقدر خسته ام که میخواهید بروید هم بروید ؛ فقط در را محکم نبندید به ولله سرم درد دارد...)
اگه واقعا کسی رو دوست دارید هیچوقت چشمهاشو با اشک ، گوشهاشو با دروغ و قلبشو با زخم تزئین نکنید)
اصلا کی اهمیت میده؟ زندگیت رو بکن،اون پیام ریسکی رو بفرست، گریه کن، عاشق شو، حذف کن، اشتباه کن، همهاش جزئی از مسیره.
پرایوتِ دتری
بارون + آهنگ مازنی + دور زدن تو شهر بارونی + گریه 🛐🛐
با قسمت اخر موافق نیستم🦦ولی بقیه🛐
پرایوتِ دتری
با قسمت اخر موافق نیستم🦦ولی بقیه🛐
اصلا اینا همه دست به دست هم میدن تا آخری و به وجود بیارن🦦💔