دلم میخواد برا کار های که انجام ندادم و الان جمع شدن دارن کمرمو میشکنند تا صبح گریه کنم اما نمیشه 😂.
وقتی میپرسم "چه خبر؟" میخوام از روزت یا خودت برام بگی وگرنه که سلامتی و زهرمار.
هر وقت از کلمه ی عیزم یا «🥰☺️»از این ایموجی موقع حرف زدن بات استفاده کردم بدون ازت متنفرم.