دلم میخواد برا کار های که انجام ندادم و الان جمع شدن دارن کمرمو میشکنند تا صبح گریه کنم اما نمیشه 😂.
وقتی میپرسم "چه خبر؟" میخوام از روزت یا خودت برام بگی وگرنه که سلامتی و زهرمار.
هر وقت از کلمه ی عیزم یا «🥰☺️»از این ایموجی موقع حرف زدن بات استفاده کردم بدون ازت متنفرم.
گول خاطرات رو نخور. درهایی که بسته بودی رو دوباره باز نکن. اگر برات خوب بودن، هیچوقت اونها رو نمیبستی عزیزِ من!