وقتی میپرسم "چه خبر؟" میخوام از روزت یا خودت برام بگی وگرنه که سلامتی و زهرمار.
هر وقت از کلمه ی عیزم یا «🥰☺️»از این ایموجی موقع حرف زدن بات استفاده کردم بدون ازت متنفرم.
گول خاطرات رو نخور. درهایی که بسته بودی رو دوباره باز نکن. اگر برات خوب بودن، هیچوقت اونها رو نمیبستی عزیزِ من!
آدم کتاب نیست که صفحه ۱۵۳ را نشانه بگذاری و بروی و بعدها که برگردی هنوز روی صفحه ۱۵۳ روی قفسه منتظرت باشد ؛ آدم میرود؛ آدم تغییر میکند.