eitaa logo
پرایوتِ دتری
95 دنبال‌کننده
441 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
ما خواستیم و نشد انگار نبود موقعشو..
بعضی وقتا خسته نمی‌شی… فقط خالی می‌شی، نه اشکی می‌مونه، نه حرفی، نه حتی دلی برای ادامه دادن. فقط یه سکوتِ سنگین، که هیچ‌کس نمی‌فهمه پشتش چی بود... لبخند می‌زنی تا کسی نفهمه، ولی درونت جنگه، یه جنگ بی‌صدا با خودت، با خاطراتت، با همه‌ی چیزایی که نتونستی درستشون کنی... و تهش فقط یه جمله تو ذهنت می‌مونه: «کاش هیچ‌وقت انقدر قوی نمی‌شدم که درد رو ساکت تحمل کنم.»
دل نشکنین. دل نشکنین. دل نشکنین. دل نشکنین.
هدایت شده از ℛ𝑒𝒸𝓁𝓊𝓈𝒾𝓋𝑒
یه روز ارزو میکنی که کاش از سی طبقه میوفتادی، ولی از چشمای من نه
00:00
عه باز غمم گین شد
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
بازم یه پاراگراف براش تایپ کردم و پاک کردم :)))))))
واقعا از اون صدایی که تو مغزم میگه چی و به کی میگی ؟ مگه براش مهمه ؟ متنفرم.
هرکی بَدتو گفت دُم شو چیدم.