در ظاهر روی پاهایم ایستادهام
گاهی میخندم و گاهی گریه میکنم
اما حقیقت این است که خسته هستم،
میخواهم فرار کنم، میخواهم بروم و ناپدید شوم .
جملهی «تو که اینجوری نبودی»
انقدر ناراحت کنندست که حس میکنم گوینده داره ته دلش گریه میکنه..
هدایت شده از ی دنیای دیگه
آقا چرا خب
زندگی مث ی بازی رقابتی میمونه هممون اول تو ی لولیم اینک زودتر پیشرفت کنید دلیل نمیشه بقیه رو زیر بار زور بگیرید.
انگار دارید گذشته خودتون رو اذیت میکنید.
چتونه؟!
مشکلت چیه تو ک گذشتی چرا نمیزاری یکی دیگم بگذره؟
عقده چیو داری خالی میکنی:))