یه بار یه گوهی خوردم گفتم حاضرم دو روز تب داشته باشم یه لحظه گلودرد و آبریزش بینی نداشته باشم دوماهه دارم تاوان حرفمو پس میدم بس نی ؟ :/
هدایت شده از معصوم در چمنزار ؛
اون ورژنی که تو از من دیده بودی بقیه حتا نمیدونستن وجود داره!
من دیگه نمیتونم 100 خودم رو برای کسی بذارم؛چون
کلاً 5-6 درصد بیشتر ازم باقی نمونده.
پرایوتِ دتری
آقا اگه میتونید گریه کنید واقعا خوشبحالتون .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا