من دیگه نمیتونم 100 خودم رو برای کسی بذارم؛چون
کلاً 5-6 درصد بیشتر ازم باقی نمونده.
پرایوتِ دتری
آقا اگه میتونید گریه کنید واقعا خوشبحالتون .
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
از خودم معذرت میخواهم،
برای تمام لحظاتی که برای چندمین بار بخشیدم و میدانستم دوباره قرار است تکرار شود . . .