منِ عزیزم بمیرم برای دلت
بمیرم که نمیتونم هیچ کاری برات بکنم
جونِ تو تقصیر منم نیس
کاری از دستم برنمیاد بکنم که
وقتی خدا نخواد نمیشه که
وقتی برات نخاد خدا ، پشت هم میاد درد و غما ...
هیچ لذتی بالاتر از این نیست که با کسی
آشنا شوی که دنیا را مانند تو میبینید ، گویی
درمیابی که دیوانه نبوده ای.
پرایوتِ دتری
مگه میشه یکی دوست داشته باشی و ناراحتیش برات مهم نباشه ؟!
برا تو مهم نبود :)
پرایوتِ دتری
مگه میشه یکی دوست داشته باشی و ناراحتیش برات مهم نباشه ؟!
ولی آخه دوست داشتن که این شکلی نیست.