هیچ لذتی بالاتر از این نیست که با کسی
آشنا شوی که دنیا را مانند تو میبینید ، گویی
درمیابی که دیوانه نبوده ای.
پرایوتِ دتری
مگه میشه یکی دوست داشته باشی و ناراحتیش برات مهم نباشه ؟!
برا تو مهم نبود :)
پرایوتِ دتری
مگه میشه یکی دوست داشته باشی و ناراحتیش برات مهم نباشه ؟!
ولی آخه دوست داشتن که این شکلی نیست.