پرایوتِ دتری
مگه میشه یکی دوست داشته باشی و ناراحتیش برات مهم نباشه ؟!
برا تو مهم نبود :)
پرایوتِ دتری
مگه میشه یکی دوست داشته باشی و ناراحتیش برات مهم نباشه ؟!
ولی آخه دوست داشتن که این شکلی نیست.
حلالم کن اگر گاهی به یادت اشک میریزم
من از اینکه تو رفتی خوب آگاهم، ولی دل نه . .