پرایوتِ دتری
البته حق میگه ها من اون حقیقت و دوست ندارم چون..💔 :)
چون اون آدم مورد علاقم بود
هدایت شده از -آیمآه؛
وحشتناک ترین ورژن من وقتیع که بی تفاوت میشم، به همه چی...
ممنون کارت حرف نداشت :) .