eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
442 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
کمی ساکت،کمی عاشق،کمی درگیر پاییزم درختی در خزانم که دمادم اشک می‌ریزم
ماندم؟یا نماندم؟ به پای تو ماندم، یا نماندم؟
‌بزرگ شدن فقط اونجا که از شخصیت باب اسفنجی به اختاپوس تبدیل میشی.
شبتون بی‌اشک :)
‌نه طرز نگهداری رو بلد بودی، نه خداحافظی رو؛ فقط شروع کننده‌ی خوبی بودی.
کاش تصوراتی که ازت تو ذهنم داشتم و خراب نمی‌کردی.
حیف بود اون همه حس قشنگ که نابودشون کردی .
اما بغل 🛐🛐
که انگار قلب ندارم.
یه وقتایی حس می‌کنم بیشتر از سنم دیدم بیشتر از سنم فهمیدم بیشتر از عمرم شکستم بیشتر از اون که باید، فکر کردم زود بزرگ شدم و خیلی زود دارم پیر می‌شم.
همین .