تقریباً همیشه اینطوری بوده شب هایی که غم
داره خفهت میکنه دیر میگذره
ولی
شب هایی که به جای لبت دلتم لبخند میزنه مثل یه پلک زدن میگذره.
هدایت شده از -آیمآه؛
حالا من بگم اره خوابیدم،شماها اگه دوست ندارید دروغ بشنوید باور نکنید...
برای فریب دادن . .
عدهای را شیر میکنند ، عده ای را خر
مواظب باشید حیوان صفت نشوید !
بازنده ، بازنده است . چه درنده ، چه چرنده.
یاد بگیریم برای دیگران مرز تعیین کنیم ،
انسان خوبی بودن ، به معنای تحمل همه چیز نیست.
دوساعت دارم به خودم التماس میکنم که ، لعنتی یا بخواب یا پاشو درس بخون متاسفانه هیچکدوم نمیشه 💔🗿.