هدایت شده از پرایوتِ دتری
یه وقت متن دلی دوست داشتید بفرستید اینجا میزارم تو چنل با #حرفایدلیشما
چرا بیکار نشستی؟ پاشو برو همه رو راضی نگه دار و انتظارات بیجا ایجاد کن و برین تو زندگیت.
همیشه زخم بر زخمم، همیشه رنج بر رنجم
به خون آغشتهام، آشفتهام، ایرانم انگاری...