eitaa logo
پرایوتِ دتری
93 دنبال‌کننده
442 عکس
238 ویدیو
1 فایل
اینجا ؟ یه پناه امن برای من . ای غریبه‌ی آشنا، جهان بعدی قول بده پشت منی! :) بر من ببخش ‌. . - اگر نوشته‌هایم تورا یاد کسی می‌اندازد . کپی ؟! اصلا .
مشاهده در ایتا
دانلود
همیشه زخم بر زخمم، همیشه رنج بر رنجم به خون آغشته‌ام، آشفته‌ام، ایرانم انگاری...
زمستان امسال سرد نبود داغ بود.
تو یه عشق باید بهم بدی منم یه خیانت بهت بدهکارم!
نمیدونم راه حلش کوتاه کردنه موهامه یا پریدن از بالکن:)
یه زمانی اسفند قشنگترین ماه سال بود، پر از تکاپو و حس زندگی، بوی تمیزی، عید و بهار ... الانو نبینید که دیگه هیچکس حس و حال نداره ... شاید هم ماه اسفند زمانی قشنگ بود که پول تو جیب مردم و خنده روی صورتشون بود، شور و شوق داشتن و بازار رونق داشت. اسفند امسال با همه‌ی اسفندها فرق می‌کنه!
الهی من بمیرم برای زندگیم.
دیوونه شدی؟ خودکشی چیه دیگه؟ سردم بود برا همین شیر گازو باز گذاشتم.
عه رند شدیم مبارک.
درونم دختر بچه ای هست ؛ که همه چیز را با اشک قبول کرد...'
من به شدت آدم : «وقتی ناراحت میشم بروت نمیارم ولی یواش یواش از چشمم میوفتی» هستم...!
هدایت شده از گذرزمان
۲۰ نشیم؟