یه زمانی اسفند قشنگترین ماه سال بود، پر از تکاپو و حس زندگی، بوی تمیزی، عید و بهار ...
الانو نبینید که دیگه هیچکس حس و حال نداره ...
شاید هم ماه اسفند زمانی قشنگ بود که پول تو جیب مردم و خنده روی صورتشون بود، شور و شوق داشتن و بازار رونق داشت.
اسفند امسال با همهی اسفندها فرق میکنه!
من به شدت آدم : «وقتی ناراحت میشم
بروت نمیارم ولی یواش یواش
از چشمم میوفتی» هستم...!