من به شدت آدم : «وقتی ناراحت میشم
بروت نمیارم ولی یواش یواش
از چشمم میوفتی» هستم...!
پرایوتِ دتری
اَشکی که نتونی بریزیش تا ابد جاش روی تنت میمونه.
کل تنم جای اشک هایی که نریختمه :)
این روزها خیلی به رفتن فکر میکنم. رفتن از این خونه، از این شهر، از زندگی آدمها، از این قاره و از این زندگی.