از اینایی که حلقه ی ازدواجشون همیشه دستشونه خیلی خوشم میاد.
میخام بزرگشدم مثل اینا بشم.
منطقي حرف زدن با آدمي که نميخواد بفهمه
حكم پخش اخبار ناشنوايان از راديو رو داره.
اینجا کسی نیست بغلم کنه ..
گفتم:
خدایا... قلبم را شکستند...
گفت:
برای خوشبختیشان به درگاهم روی میآورند
وعده ما باشد همان روز.