اینجا کسی نیست بغلم کنه ..
گفتم:
خدایا... قلبم را شکستند...
گفت:
برای خوشبختیشان به درگاهم روی میآورند
وعده ما باشد همان روز.
پرایوتِ دتری
تایم خوابم عالیههههه.
جوری شد که موقع هایی که من خوابم رفیق هام بیدارن و سیر خوابند وقت هایی که من بیدارم و سیر خوابم اونا خوابند هعی🦦.