هدایت شده از پرایوتِ دتری
میدانم زندگی میگذرد
میدانم دردهایمان کمرنگ میشود
ولی عزیز من،
جوانیمان را از که پس بگیریم؟
چه مبارک است این غم که تو در دلم نهادی؛ به غمت قسم که این غم، هرگز ندهم به هیچ شادی.
فقط میدونم هر اتفاقی بدی که از اون روز به بعد داره تو زندگیم می افته حقمه ، تازه کمه بیشتر از اینا باید تاوان بدم.
پرایوتِ دتری
فقط میدونم هر اتفاقی بدی که از اون روز به بعد داره تو زندگیم می افته حقمه ، تازه کمه بیشتر از اینا
الله شرمنده نتونستم از این امتحانت سربلند بیام بیرون آنقدر بنده خوبی نبودم که بتونم..