نمدونم چرا گاهی ناخودآگاه میرم متن های قبلیِ چنل و میخونم انگار کل استخون هام خورد میشه دردشو حس میکنم :).
پرایوتِ دتری
نمدونم چرا گاهی ناخودآگاه میرم متن های قبلیِ چنل و میخونم انگار کل استخون هام خورد میشه دردشو حس میک
یکم دیگه ادامه بدم باید کل شب و با تب عصبی بگذرونم.
پرایوتِ دتری
یه روزی تو کسیو پیدا میکنی که دوستت داشته باشه ولی الان بگیر بخواب.
ولی الان بگیر بخواب :)
کار دنیا هم عجیبه ها شیش ماه پیش به خدا التماس میکردم یه شب گریه نکنم الان التماس میکنم فقط یه شب گریه کنم هعی؛